Торік до обласного контактного центру надійшло майже 34 тисячі звернень

31_main11_0

Минулого року в Черкаському обласному контактному центрі опрацювали 33 868 звернень від громадян. З них більше 24 тисяч зверталися безпосередньо в контактний центр, інші ж – через Урядову гарячу лінію. Найчастіше жителів області турбують питання соціального захисту, отримання пільг чи субсидій. Чимало звернень надійшло і до органів влади Черкащини, відзначають в контактному центрі.

За словами начальника аналітичного відділу при контактному центрі Миколи Шевчука, 12 819 звернень, а це 37,8 % від загальної кількості, стосувалося соціального захисту населення. Найбільш цікавими для населення питаннями були оформлення субсидій, отримання матеріальної допомоги, відміна пільг для деяких категорій населення, невиплата і затримка різних видів соціальної допомоги, а також роз’яснення нових законодавчих норм. Крім того, чимало звернень стосувалися проблем вимушених переселенців, а також учасників АТО та членів їх родин.

– Питання соціального захисту впродовж останніх двох років є пріоритетним для жителів Черкащини, – говорить Микола Шевчук. – Також занепокоєння громадян викликає підвищення оплати за спожиті комунальні послуги та їхня якість, про що свідчить і кількість отриманих нами звернень. Торік їх надійшло майже дві тисячі.

Він додав, що впродовж минулого року у контактному центрі зареєстрували 442 скарги громадян щодо діяльності окремих посадових і службових осіб. Наявність комплексу проблем медичної галузі також обумовила надходження значної кількості звернень з питань охорони здоров’я, частина з яких стосувалася неналежного функціонування державних і комунальних медичних закладів, а також непрофесійних дій лікарського персоналу. Чимало звернень стосувалося заборгованості з виплати заробітної плати чи її затримки.

Торік органи виконавчої влади розглянули 9 739 звернень від громадян та лише 266 заявникам відмовили у задоволенні клопотань, оскільки їх вирішення можливе лише у судовому порядку.

 

Довідка:

 

Черкаський обласний контактний центр діє з 2013 року. За цей час тут опрацювали майже 50 тисяч звернень. У контактному центрі безперебійно діє урядова телефонна «гаряча лінія» 0 800 507 309, а також 32-23-57, 36-11-13, 3221-21. З червня 2014 року в ОКЦ запровадили додаткові номери «гарячої лінії», на які надходять дзвінки виключно з питань внутрішньо переміщених осіб, 098-300-35-05 та 095-399-55-95. Також тут діє єдина безкоштовна телефонна лінія для надання консультаційної допомоги  учасникам АТО та членам їх родин – 0 800 508 876.

Автор статті