Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
10:55Як оскаржити рішення МСЕК
Якщо ви не згодні з рішенням медико-соціальної експертної комісії (МСЕК), є можливість його оскаржити. Для цього необхідно звернутися з письмовою заявою до тієї ж самої…
10:55 -
10:27Питання підвищення тарифів на електроенергію наразі не розглядається, – Герман Галущенко
Міністерство енергетики України наразі не розглядає питання про підвищення тарифів на електроенергію для населення. Про це повідомив Міністр енергетики Герман Галущенко в ефірі Національного телемарафону…
10:27 -
09:33Прозорість та підзвітність: в області моніторять публічні закупівлі
Публічні закупівлі відслідковують на Черкащині в межах діяльності робочої групи «Прозорість та підзвітність». Так, з 21 по 28 березня у статусі «подання пропозицій» через систему…
09:33 -
09:1430 тисяч транспортних засобів перереєстровано через Дію за 3 місяці
Вже 30 тисяч транспортних засобів громадяни перереєстрували через Дію за 3 місяці роботи послуги. Про це повідомив Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко. "Це -…
09:14 -
09:10Реєстр збитків для України відкриється для подання заяв 2 квітня 2024 року
2 квітня 2024 року RD4U (Реєстр збитків для України) офіційно відкриє процес подання заяв про відшкодування збитків, втрат або шкоди, завданих російською агресією проти України.…
09:10 -
08:01Загальні бойові втрати противника станом на 28 березня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 28 березня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 439970 (+780) осіб /…
08:01 -
07:59Звернення Президента України
https://youtu.be/1qmuU7LWT4I Дорогі українці, українки! Сьогодні – Сумщина. З командою весь день тут. Спочатку – наші військові. Відвідав наших хлопців, які лікуються після поранень. Відзначив державними…
07:59 -
17:26Шкільні ліги: на Черкащині відбуваються заключні ігри територіального етапу
На Черкащині тривають заключні ігри територіального етапу національних змагань «Всеукраїнські шкільні ліги пліч-о-пліч». Уже цього тижня стануть відомі команди-переможці в усіх 66 громадах області. Нагадаємо,…
17:26 -
16:40Формуємо стійкість разом: в області провели захід для ветеранів і їхніх родин
Зокрема, сьогодні в обласному…
16:40 -
16:18Мінветеранів розробило флагманський проект “Розвиток спорту для ветеранів”
Проект розроблено у межах Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року, яка реалізується за…
16:18 -
15:55Володимир Папач про захворюваність на туберкульоз в області
Майже пів тисячі нових випадків захворювання на туберкульоз виявили минулоріч на Черкащині. Це на понад 14% більше, ніж у 2022 році. Загалом в області та…
15:55 -
15:54Понад 260 черкащан отримали мікрогранти на власну справу
Жителі Черкащини продовжують розвивати власний бізнес за підтримки держави. У межах програми єРобота 263 черкащани отримали майже 62 млн грн на розвиток власної справи. Про…
15:54