Сервіс «Пульс» захищає платників від неправомірних дій фіскалів

2e79051f535b06583dfeaa47b4b5b74c_LІнтерактивний сервіс «Пульс» було запроваджено ДФС України як такий, що дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників будь-якого територіального органу відомства.

– Із початку року на номер сервісу надійшло 13 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 3 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 6 – діяльності Державної податкової інспекції у м. Черкасах, 1 – роботи Центру обслуговування платників, щодо реєстрації платника єдиного податку – 1, реєстрація платника ПДВ – 1, перевірки СГ – 1, – повідомив заступник начальника ДПІ у м. Черкасах Дмитро Таран.  

Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, в окремих випадках цей термін може бути продовжено до 15 днів. «Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу «Пульс», були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення», – наголосив Дмитро Таран.

ДПІ у м. Черкасах нагадує, що поскаржитись на неправомірні дії або бездіяльність працівників територіальних органів ДФС України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків і під час здійснення митного контролю та митного оформлення, можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.

 

 

За інформацією Державної податкової інспекції у м. Черкасах

 

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті