Розпочали роботу он-лайн сервіси

114958

З метою реалізації прав громадян, для забезпечення зручності та економії часу Міністерством юстиції України надано можливість отримання громадянами  адміністративних послуг через Інтернет. Для України запровадження онлайн сервісів – це реальний крок для спрощення ведення бізнесу та економії часу громадян, які звертаються за адміністративними послугами.

На даний час запроваджено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Міністерства юстиції  в режимі онлайн.

Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

При цьому: для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання електронного цифрового підпису;

– витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;

– «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;

– сплата за послугу проводиться онлайн за допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;

– отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.

Вартість електронних документів становить 45 грн. 68 коп., що становить 75% від вартості паперового аналогу.

Кожному електронному документу присвоєно унікальний номер.

Слід зазначити, що Національний банк України направив до всіх вітчизняних банків роз’яснення, яким зобов’язав банківські установи приймати електронні документи, отримані громадянами чи юридичними особами з державних реєстрів в електронній формі, так само як і їх паперові аналоги.

Найголовніше, що вся процедура займає лише кілька хвилин. Більш детально, як користуватись електронними сервісами Міністерства юстиції України
можна ознайомитись на офіційному сайті Державного підприємства «Інформаційно – ресурсний центр» (http://irc.gov.ua/ua/el_reg).

Автор статті