Реєстрація суб’єкта підприємницької діяльності — юридичної особи в органі Пенсійного фонду України

Оскільки всі підприємства в Україні є платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, Ви зобов’язані зареєструвати новостворене підприємство в міському або районному органі Пенсійного фонду України за місцезнаходженням підприємства.

Це необхідно зробити протягом 10 днів від дня одержання свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.

Для реєстрації подаються такі документи:

    • заява встановленого зразка, бланк якої видається в органі Пенсійного фонду;
    • засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
    • засвідчена копія довідки про включення до ЄДРПОУ, присвоєння ідентифікаційного коду органом статистики.

Після того як Ваше підприємство зареєстрували, орган Пенсійного фонду України повинен видати Вам Повідомлення, у якому зазначається реєстраційний номер платника збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, присвоєний Вашому підприємству, ставка та терміни перерахування збору.

Крім того, орган Пенсійного фонду України, зареєструвавши Ваше підприємство, має видати Вам Довідку для пред’явлення в банк про реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності в Пенсійному фонді України.

Цю довідку Ви повинні подати до установи банку під час відкриття рахунку. Зверніть увагу: у довідці є відривний корінець, який заповнюється уловповаженим працівником банку і який Ви мусите повернути до того органу Пенсійного фонду, де зареєстроване Ваше підприємство, протягом 30 днів від дня видачі довідки для пред’явлення в банк.

Джерела юридичної інформації: пункти 2.1, 4.1, додатки 1, 2, 3 до Інструкції про порядок обчислення і сплати підприємствами, установами, організаціями та громадянами збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, а також обліку їх надходження до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління ПФУ від 03.06.99 № 4-6.

Анонси