Питання пільгового перевезення вирішуватимуть на місцях

???????????????????????????????Які категорії пільговиків матимуть право на безоплатний проїзд за приміськими, міжміськими та внутрішньообласними маршрутами та які суми виділятимуть на це з місцевих бюджетів відтепер вирішуватимуть в районах та містах обласного значення. Про це сьогодні йшлося на нараді з вирішення проблем пільгового перевезення.

Компенсація пільгових перевезень впродовж останніх років здійснювалася за рахунок субвенцій з державного бюджету на місця. Торік на пільгове перевезення окремих категорій з державних коштів передбачалося 46 млн грн. Однак, зважаючи на постійне недофінансування, Черкащина ще має 7,8 млн грн минулорічної кредиторської заборгованості у сфері усіх транспортних перевезень, з яких 5 мільйонів гривень – з автотранспортних перевезень. Директор Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Руслан Чикало висловив сподівання, що держава виділить кошти, щоб погасити цю кредиторську заборгованість

Забезпечення права громадян на пільгове перевезення та вирішення питання відшкодування перевізникам держава цьогоріч поклала на місцеве самоврядування. Деякі райони вже розпочали фінансування транспортної галузі на місцях. Так, за рішенням  міських та районних рад, на компенсацію за пільгове перевезення громадян виділено 5,3 млн грн. (міста Ватутіне,  Канів,  Сміла, Монастирищенський, Смілянський, Тальнівський, Уманський, Чигиринський, Шполянський райони). Цих коштів має вистачити в середньому на декілька місяців, аби забезпечити пільгове перевезення. Найближчим часом питання фінансування вирішать у Золотоніському, Драбівському, Городищенському та Корсунь-Шевченківському районах.

За словами заступника голови облдержадміністрації Юрія Саса, зараз перевізникам необхідно розпочати активну роботу з районними радами, особливо з місцевими депутатами щодо виділення коштів з місцевих бюджетів. У свою чергу обласна влада має знайти формулу, за якою райони будуть відшкодовувати пільгові перевезення.

– В умовах, які склалися, галузь має вижити. Тому що транспортні комунікації – це та важлива частина, без якої не можливий той процес децентралізації, який ми оголосили, – говорить Юрій Сас. – Питання забезпечення права на безоплатний проїзд АТОвців навіть не обговорюється, ми всі це розуміємо.

Автор статті