Пряма мова. Юрій Ткаченко про пріоритети-2017

^78DE03EEE1A4C17F8A75D34B5CFE6DAC3853B255F2BF99BB0A^pimgpsh_fullsize_distrПродовжую ознайомлювати із цьогорічними пріоритетами нашої роботи.

якісна медицина

Якісні зміни в медичних закладах – незмінний пріоритет нашої роботи. Ідеться як про комфортні умови, так і про оновлення обладнання і самої системи надання послуг. Торік завдяки Держфонду регіонального розвитку ми придбали для районних лікарень сучасні флюорографи. Цьогоріч плануємо створити там «Кабінети здоров’я жінок» із необхідним обладнанням.

Ще один важливий момент: на Черкащині діє програма інформатизації сфери охорони здоров’я області. Простіше кажучи, це запровадження автоматизованої системи супроводу пацієнтів у медичних закладах: електронна черга, електронна картка тощо. Першопрохідцем торік став наш обласний кардіоцентр. Нині ця практика шириться на інші медичні заклади, зокрема і в Черкасах.

До речі, першою підтримала нашу ініціативу щодо комплексного реформування медичної галузі Золотоніщина. Для початку фахівці із громадської організації «Рух реформ», яких ми запросили, проаналізували систему охорони здоров’я району. На основі цього, після обговорень, була розроблена програма розвитку галузі. Тепер район задає тон решті. У тамтешній лікарні триває ремонт, а також інформатизація. І це – лише кілька заходів, передбачених програмою. Ми ж зі свого боку завжди підтримуємо всі розвиткові проекти.

- безкорупційні послуги

Центри, що надають послуги громадянам, мають бути повноцінними сервісними службами. Я на цьому постійно наголошую. А тому ще кілька років тому ми почали «перезавантаження» наших ЦНАПів. Коли є відповідні умови, дотримані стандарти, мотивовані працівники – тоді це ефективний механізм боротьби з корупцією.

На минулому тижні в обласному центрі запрацював новий Регіональний сервісний центр МВС. Незалежно від місця реєстрації, там можна швидко та комфортно отримати посвідчення водія, зареєструвати авто, отримати довідку про несудимість тощо. У цьому центрі запроваджена найсучасніша система інформаційних технологій і комунікативного обладнання, працює електронна черга, така ж і «книга відгуків».

Про «перезавантаження» цього сервісного центру я торік спілкувався з міністром внутрішніх справ. Тоді домовилися про співфінансування робіт із державного, обласного та міського бюджетів. Тепер наше завдання – поширювати таку практику на інші міста. Уже маємо напрацювання по Умані.

- підтримка бізнесу

Влада та підприємці на Черкащині – партнери. Так було, є і буде. Створення сприятливих умов для розвитку бізнесу в регіоні є одним із пріоритетів роботи ОДА. Ми маємо хорошу історію співпраці. Коли виникають проблемні питання, то вирішуємо їх спільно. Я відразу реагую. Як, приміром, було, коли «Черкасиобленерго» не виписувало податкові накладні.

На минулому тижні мав зустріч із представниками громадських організацій підприємців. Вони озвучили проблеми, з якими нині стикаються. Частина питань не в нашій компетенції, а потребують урегулювання на законодавчому рівні. Ми спільно напрацюємо пропозиції.

Водночас я звернувся до контролюючих органів, аби вони провели роз’яснювальну кампанію щодо нововведень для підприємців. Спершу вони мають чітко зрозуміти правила гри. Є питання, що стосуються і органів місцевого самоврядування. Держава передала їм деякі інструменти контролю, ми разом проаналізуємо, як їх застосовують, чи немає зловживань. Над усім цим працюватиме спільна робоча група. А подібні зустрічі стануть регулярними.

Продовження згодом

 

Автор статті