Пряма мова. Юрій Ткаченко про актуальне

ткаа

про субсидії

Кожна родина, яка потребує субсидію, повинна її отримати. Це – одне з наших найголовніших завдань. Приміром, минулого опалювального сезону понад 235 тис. черкаських родин отримували субсидії. Зараз ця цифра зросла до майже 260 тис. родин.

Нагадаю, в нас діє спрощений порядок надання субсидії населенню. Її отримати і справді легше, ніж було досі. За 9 місяців цього року сума нарахованих субсидій становить майже 2 млрд грн. Наразі триває призначення субсидій на наступний термін для тих, у кого вже закінчився 12-місячний термін отримання субсидії, а також автоматизований перерахунок субсидій на опалювальний період. Одночасно нині приймають громадян, які звертаються по субсидії вперше.

Зараз багато політиків спекулюють на темі тарифів і водночас подають недостовірну інформацію про субсидії. Ми проаналізували ситуацію по районах на прикладі конкретних родин. Приміром, якщо позаминулого опалювального сезону пенсіонерка в Хацьках отримувала щомісяця 261 грн субсидії, то минулого – вже 1678 грн. Так, тарифи підвищилися (донедавна їх штучно стримували), але й розмір субсидій при цьому зріс у рази. Раніше підприємства отримували компенсацію за різницю в тарифах. І довкола цього було багато корупційних схем. Зараз позиція керівництва держави чітка: руйнування цих корупційних схем, реальні тарифи й адресна допомога тим, хто потребує субсидію.

про ремонт доріг

Ремонтна кампанія автошляхів триває на Черкащині. Постійно координуємо роботу з керівництвом дорожніх служб. Також особисто інспектую перебіг ремонтів по області. Наші дорожники вже ліквідували ямковість на понад 330 тис. кв. м покриття. Це втричі більше, ніж торік. Однак цей результат мене ще не вдовольняє.

Серед іншого, ремонтники й далі працюють на автодорозі Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань. Ідеться про правий проїзд від Черкас до Сміли. Тут заплановано відремонтувати 7,8 км покриття. Цей ремонт став можливим завдяки співфінансуванню з місцевих бюджетів. Тобто ми консолідували зусилля на різних рівнях. Одним із активних лобістів спрямування додаткових коштів на дороги області є наш нардеп Сергій Рудик. Найголовніша вимога, яку ми ставимо перед виконавцями, – якість ремонту. Конкретно про цю ділянку: нещодавно фахівці брали тут зразки асфальтобетону на дослідження. Вони відповідають вимогам ДСТУ.

Окрім того, ми вже готуємося до ремонтної кампанії-2017. Розпочаті проектні роботи щодо низки об’єктів. Йдеться про ділянки доріг у напрямку Черкаси – Золотоноша, Сміла – Умань, Сміла – Городище та ін. Також нині фахівці працюють над проектом реконструкції нашої дамби. Як і пообіцяв Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, перебуваючи на Черкащині, ми отримали необхідні кошти на проектування ремонту мосту через Дніпро. Проектуємо також освітлення низки автодоріг. Це все, аби якомога раніше звертатися по фінансування робіт до «Укравтодору».

про індустріальні парки

Рухаємося від концепції до реалізації проекту зі створення першого індустріального парку в області. Уже сформували відповідну робочу групу.

Коли ми тільки розпочали роботу над концепцією, то першим проявило ініціативу керівництво Золотоноші. Тут є придатна ділянка в місті, площею у 30 га, іще 70 га – вже за межами. Спільна робоча група безпосередньо працюватиме над питанням оформлення землі, наданням завдань для підготовки технічної документації щодо підведення комунікацій тощо.

Вважаю проект зі створення індустріального парку «Золотоноша» перспективним. Нині між задумом і реалізацією інвестиційного проекту минає, у кращому разі, рік. На цьому шляху є дуже багато бюрократичних перепон. Натомість індустріальний парк скорочує цей час. Окрім того, нині розроблені законопроекти про стимулювання залучення інвестицій у реальний сектор економіки через індустріальні парки. Як місцева влада, так і бізнес чекають їхнього ухвалення. А що таке індустріальний парк для території, де він розташований? Це – нові виробництва, нові робочі місця, податки, врешті розвиток.

Автор статті