Пряма мова. Юрій Ткаченко про актуальне

DSC08652

  • про газову незалежність

Черкащина майже на 37% уже зменшила споживання природного газу. Курс на енергонезалежність ми взяли ще два роки тому. Нині в області діє програма підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоносіїв. Вона передбачає низку заходів, які вже дають ефект.

Окрім того, від початку року черкащани вже взяли понад 780 «теплих» кредитів на 13,4 млн грн. За ці кошти вони дбають про енергоощадність своїх жител. Детальніше про вигідні кредити від держави на утеплення будинків, встановлення лічильників і котлів на різних видах палива можна дізнатися у вповноважених банків: ПАТ «Державний ощадний банк України», ПАТ АБ «Укргазбанк» і «Державний експортно-імпортний банк України» («Укрексімбанк»).

Ми й надалі позбуватимемося газової залежності. Це – незмінна політика Президента України й Уряду. Для цього є всі можливості. Натепер наші заклади соціальної сфери мають скоротити споживання газу ще щонайменше на 10%, теплогенерувальні організації – на 5%.

  • про кошти на розвиток

Маю хороші новини з Кабміну. На минулому тижні нам погодили ще 12 проектів на співфінансування із Державного фонду регіонального розвитку.

Нагадаю, цьогоріч ми маємо близько 70 млн грн із ДФРР на розвиткові проекти. Вони – різного спрямування. Зокрема, тепер ми маємо кошти на першочергові роботи у драмтеатрі, на закупівлю обладнання для реанімації новозбудованого Перинатального центру та флюорографів для районів. А ще – на реконструкцію запасного футбольного поля в Черкасах і садочка «Веселка» в Леськах, на капремонт школи в Зорівці та садочка в Єрках тощо. І це лише декілька прикладів. Дякую всім, хто над цим працював. А також нашим нардепам за підтримку. Рухаємося далі!

  • про дорожні ремонти

Від початку ремонтної кампанії дорожники вже ліквідували понад 224 тис. кв. м ямковості на автошляхах Черкащини. Переважно державного значення. Нині ремонтники працюють по всій області. Щодня по два десятки бригад. Переконаний, що водії вже помічають результат. Особливо на «найулюбленіших» дорогах, які роками не бачили ремонту. Як-от, приміром, на автошляху Черкаси – Умань: відтинок від кільця до Сміли вже поремонтований, у районі Ротмистрівки розпочаті роботи.

Загалом ми маємо амбітне завдання: цьогоріч зробити дороги державного значення максимально проїзними. Як я вже пояснював, фінансування від держави на це бракує. Однак активно долучаються місцеві бюджети зі своїм ресурсом. Вважаю, що Служба автомобільних доріг області нині працює набагато продуктивніше, ніж раніше. Я ж закликаю громадськість долучатися до контролю якості виконання ремонтів й інформувати мене для оперативного реагування.

Автор статті