Про роботу із зверненнями громадян

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Черкаською обласною державною  адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян. 

  За І квартал 2020 року
За 2019 рік   За І півріччя 2019 року За І квартал 2019 року
За 2018 рік За 9 місяців 2018 року За І півріччя 2018 року За І квартал 2018 року
За 2017 рік За 9 місяців 2017 року За І півріччя 2017 року За І квартал 2017 року
За 2016 рік За 9 місяців 2016 року За І півріччя 2016 року За І квартал 2016 року
За 2015 рік За 9 місяців 2015 року За І півріччя 2015 року За І квартал 2015 року

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.