Про роботу із зверненнями громадян

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Черкаською обласною державною  адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

 

За 9 місяців 2019 року

За І півріччя 2019 року

За І квартал 2019 року

За 2018 рік

За 9 місяців 2018 року

За І півріччя 2018 року

За І квартал 2018 року

За 2017 рік

За 9 місяців 2017 року

За січень − червень 2017 року

За І квартал 2017 року

За 12 місяців 2016 року

За 9 місяців 2016 року

За І півріччя 2016 року

За І квартал 2016 року

За 2015 рік

За І квартал 2015 року

За І півріччя 2015 року

За 9 місяців 2015 року

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.