Про  оптимізацію структури органів Пенсійного фонду в області

^B6E40DD5B2D22E8411DBCEDA70F54926BE3F97E61FF1B87FA5^pimgpsh_fullsize_distrНаприкінці грудня минулого року Уряд ухвалив рішення щодо оптимізації структури деяких районних управлінь Фонду, відповідно до якого 10 із 22 територіальних управлінь Фонду в області реорганізовано шляхом злиття, після чого їх кількість скоротилася до 15.

Другий етап оптимізації органів Фонду області очікується в жовтні та стосуватиметься решти управлінь. Про це інформує начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області Світлана Зінник.

– У результаті цього залишиться 9 управлінь, – зазначає Світлана Миколаївна, – Городищенське, Звенигородське, Золотоніське, Канівське, Смілянське, Уманське, Чигиринське об’єднані управління, управління в Черкаському районі та управління в м. Черкасах. При цьому відділ обслуговування громадян залишається в кожному районному центрі та містах Ватутіне і Черкаси, який хоч і не матиме статусу юридичної особи, але надаватиме повний перелік послуг, та залишиться в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, куди звикли звертатися громадяни. Тобто про фактичну ліквідацію управлінь, які підлягатимуть оптимізації, не йдеться. Органи Фонду готові надавати послуги і в об’єднаних територіальних громадах, якщо в цьому буде потреба.

У результаті об’єднання буде скорочено керівний апарат, централізовано функції кадрової та бухгалтерської служб. Спеціалісти з обслуговування громадян, призначення, перерахунку та виплати пенсій, платежів до пенсійної системи, контрольно-перевірочної роботи, ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем, юридичної служби, працюватимуть у райцентрах та надаватимуть всю необхідну інформацію відповідно до запитів громадян, страхувальників та застрахованих осіб, тобто скорочення не торкнеться спеціалістів, які зайняті наданням послуг.

Оптимізація територіальних органів Фонду має на меті, насамперед, зменшення адміністративних видатків, удосконалення технологічного адміністрування пенсійної системи, а також покращення якості обслуговування громадян, надання якісних, професійних та доступних послуг.

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області

Автор статті