Посилення відповідальності за перевантажені авто ініціюють на Черкащині

смтрччччмиЧотири перевантажені машини всього за півгодини. Такий результат зважування вантажівок на новому пункті контролю. Його наприкінці минулого тижня встановили на дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя.

Черкащина стала однією з перших областей, де запрацював ваговий контроль. Так тут вирішили берегти дороги від подальшого руйнування. Збудовані у 80-90-их роках, вони не витримують руху переповнених вантажівок.

– Усі бачили колійність на наших дорогах, – пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Юрій Настенко. – Перевантажені машини, особливо у спеку, «давлять» асфальт, з’являються тріщини. А далі туди потрапляє волога – і все, маємо руйнування покриття. Укравтодор закупив такі вагові комплекси для областей ще кілька років тому.

20160418_124049На пункті вагового контролю чергують представники «Облавтодору», управлінь Національної поліції та Укртрансбезпеки.

– Результат за півгодини, поки ми були на пункті вагового контролю, невтішний, – зауважує голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Чотири вантажівки переповнені. Ще стільки ж відмовилися пройти контроль. Хоча фахівці візуально бачать, що ті теж перевантажені. На таких склали відповідні матеріали. Однак навіть штраф, як факт перевантаження таки зафіксований, мізерний. Усього 1700 грн, якщо враховувати, що всередині вантаж на сотні тисяч. Треба в рази більше, причому рахувати за кожну зайву тонну. Тільки так можна прищепити відповідальне ставлення до доріг. А кошти зі штрафів мають іти до місцевих бюджетів і далі на ремонт доріг. Із відповідними пропозиціями ми звернемося до уряду.

Водночас очільник області дав завдання дорожникам облаштувати ще кілька майданчиків для вагового контролю на дорогах області. Пункт переміщуватимуть, аби привчати водіїв дотримуватися правил.

Автор статті