Особливості діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області

8012-1024x738

Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (далі – комісія) є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області, що в межах повноважень, визначених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закони), Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128 (далі – Порядок), забезпечує розгляд скарг у сфері державної реєстрації.
Комісією розглядаються скарги щодо державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Черкаської області.
Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими актами законодавства.
До складу комісії включаються посадові особи Головного територіального управління юстиції у Черкаській області. Комісія складається з Голови, заступника Голови, секретаря та 6 членів. Персональний склад комісії затверджено наказом Головного територіального управління юстиції у Черкаській області та сформовано з урахуванням основних завдань та функцій комісії.
Головою комісії за посадою є начальник Головного територіального управління юстиції у Черкаській області, заступником голови є заступник начальника Головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації.
Формою роботи комісії є засідання, які проводяться у разі потреби.     Дату, час і місце проведення засідання комісії визначає її Голова. Засідання комісії є правомочним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.
Секретар комісії завчасно повідомляє членів комісії, а також скаржника та/або його представника (за умови якщо ним зазначено про це у скарзі),        суб’єкта оскарження та інших заінтересованих осіб про порядок денний запланованого засідання, дату, час і місце його проведення, а також   надає/надсилає членам комісії та зазначеним особам необхідні матеріали в електронному або паперовому вигляді. Повідомлення здійснюється в один із способів, передбачених Порядком.
Під час проведення засідання комісії секретарем комісії ведеться протокол засідання комісії, який повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядались на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, прийняте комісією рішення.
За результатом розгляду скарги комісія на підставі висновків комісії приймає мотивоване рішення про задоволення скарги або про відмову в її задоволенні з підстав, передбачених Законами, у формі наказу.
Висновок підписується Головою комісії, секретарем та членами комісії, що брали участь у засіданні комісії.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комісії, приймаються шляхом голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос Голови комісії є ухвальним.
Рішення комісії виконуються суб’єктом розгляду скарги та/або технічними адміністраторами реєстрів відповідно до Порядку, у межах компетенції,  визначеної Законами.
Якщо комісія під час розгляду скарги по суті виявляє адміністративне правопорушення у сфері державної реєстрації, відповідальність за вчинення якого передбачена статтею 16623 Кодексу України про адміністративні    правопорушення, секретар комісії (у разі відсутності секретаря – особа, яка виконує його обов’язки) складає протокол про адміністративне правопорушення у порядку, визначеному Мін’юстом. 
У разі незгоди з рішенням комісії щодо розгляду  скарги,  відмови у задоволенні скарги, скаржник може оскаржити рішення територіального органу Міністерства юстиції України безпосередньо до Міністерства юстиції України,  крім того рішення, дії або бездіяльність Міністерства юстиції України та його територіальних органів можуть бути оскаржені до суду.

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті