Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей

0044941_1456925149Лише за останній рік завдяки опорним школам 332 дитини, які сиділи ізольовано і здобували індивідуальне навчання, тепер їздять в школу і нормально навчаються. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, інформують в МОН України.

Вона наголосила, що за цей рік розпочали свою діяльність 137 шкіл та 360 їхніх філій. Наразі по всій країні  довозиться понад 10,4 тис. учнів.

– Незалежно від місця проживання між дітьми розподілені таланти і вміння, працелюбність – потенціал для успіху. Саме тому дивитися на статистику ЗНО, що показує драматичне відставання оцінок дітей з сільської місцевості від результатів дітей з міста, дуже болюче. Адже вона показує не здібності учнів, а нерівний доступ до якісної середньої освіти в нашій країні, і опорні школи мають це виправити, – зазначила Лілія Гриневич.

Уряд, в свою чергу, в освітню субвенцію на наступний рік заклав 200 млн – на автобуси для опорних шкіл, 300 млн – на кабінети для вивчення природничих наук, а також окремо 300 млн для навчальних закладів об’єднаних територіальних громад.

– Опорна школа в сільській місцевості має стати ядром громади та забезпечити якісну освіту для всіх українських дітей. Пам’ятайте, ми з вами – в одній команді. Міністерство освіти і науки надзвичайно зацікавлено, щоб ви відчували наше плече, адже ваш успіх – це наш успіх. Ви сьогодні демонструєте всій Україні, що процес створення опорних шкіл окуповується новими високими результатами та успішністю наших дітей, – підкреслила Міністр освіти і науки України.

Також з вітальним словом до учасників звернулися Ерміне Попелер – Посол Австрії, та Моніка Мотт – Керівник відділу освіти організації «Культур Контакт Австрія».

Пані Посол, зокрема, наголосила, що такі заходи, як цей семінар, – вкрай важливі, адже вони є гарним майданчиком для обміну досвідом, що буде корисний кожній зі сторін – як експертам, які розказуватимуть про реформи в європейських країнах, так й українським освітянам, що є експертами в українській системі освіти.

Моніка Мотт також підтримала цю думку і зазначила, що важливо обмінятися знаннями не лише про успіхи та перемоги, а й про помилки, що робилися в процесі реформування освітніх систем, адже це шанс не повторити такі прорахунки знову.

Автор статті