Оперативне реагування – реальні результати. Центр допомоги учасникам АТО звітував про результати роботи

^C5085733FBDA3DF5D27F8600677B340B51D0708A80B11B6BA9^pimgpsh_fullsize_distrОбласний центр допомоги учасникам АТО звітував сьогодні про результати роботи за рік. Нагадаємо, розпорядженням обласної державної адміністрації від 07.10.2015 в області створено Центр допомоги учасникам антитерористичної операції. Відповідні Центри почали працювати й у районах та містах області, окрім Черкаського міськвиконкому, де створена робоча комісія з вирішення проблемних питань учасників АТО та їхніх сімей.

– Важливо, що до складу координаторів обласного центру входять волонтери та учасники антитерористичної операції, які на підставі порушених питань під час анкетування та відповідно до компетенції, спільно зі структурними підрозділами обласної адміністрації, органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади здійснюють заходи для їх вирішення, – зауважив у ході зібрання перший заступник голови Черкаської ОДА Віталій Коваль та поінформував про дію трьох обласних програм щодо соціального захисту АТОвців. Поміж них: комплексна програма щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2017 роки; комплексна програма «Турбота» на 2014-2020; програма забезпечення учасників АТО та членів їх сімей житлом у 2015-2020 роках.

– За рахунок коштів обласного бюджету, в рамках програми «Турбота»,  – сказав Віталій Володимирович, – у 2016 році надано матеріальної допомоги для членів сімей учасників АТО на суму 947,4 тис. грн та 110 родинам загиблих виплачено одноразову матеріальну допомогу в розмірі 50 тис. грн.

Керівник Центру Олександр Тимошенко повідомив також, що за рік роботи Центром проведено 83 засідання. З них понад 70 виїзних. Серед основних питань, що порушувались: соціальний захист, придбання житла, медичне забезпечення, працевлаштування, допомога дітям та ін.

^4ACF3C09D44F83ACFA7E92B2C289DFAE006BB5A7CF43CCA896^pimgpsh_fullsize_distr– На базі обласного контактного центру та в регіональних центрах допомоги учасникам АТО постійно працюють телефонні «гарячі лінії», – зауважив Олександр Іванович, – для формування бази проблемних питань і потреб учасників антитерористичної операції та членів їхніх родин. Також організоване оперативне реагування на проблемні питання і скарги та здійснюється постійний зворотній зв’язок.

Зазначимо, станом на кінець вересня до обласного контактного центру звернулось  понад 5207 учасників антитерористичної операції, з яких згоду на проведення анкетування надали більше 2 тисяч.

Під час проведення засідання власним досвідом роботи ділилися керівники районних центрів допомоги учасникам АТО, зокрема з Драбівщини, Уманщини, Жашківщини.

Автор статті