Очільник області запросив акціонерів «Шполянського заводу запчастин» на розмову

20150924_121308

Після багатомісячного простою завод у Шполі отримав перше замовлення. Щоправда, мізерне, порівняно з попередніми обсягами. Перебуваючи з робочою поїздкою на Шполянщині, з колективом заводу зустрівся голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко.

«Шполянський завод запчастин» опинився в епіцентрі скандалу минулого року. Тоді у ЗМІ з’явилася інформація, що там нібито виготовляють запчастини для російських БУКів. Доти тут працювали понад 200 шполян. Тепер лише 18.

– Зараз маємо замовлення з Польщі, тому найняли додатково чотири працівники, – пояснює в.о. директора «Шполянського заводу запасних частин» Віктор Ворона. – Наш завод спеціалізується на ремонті та виготовленні вузлів і агрегатів, а також вагонів для метрополітенів. Якщо надалі замовлень не буде, не знайдемо інвестора, то завод знову зупиниться. Як улітку минулого року зіпсували його імідж, то від нас відмовилися всі партнери. Крім того, досі триває судова тяганина. Вирішують, кому належить наш завод. Тому замовники й бояться, що вкладуть кошти, а нічого не отримають.

20150924_120036

Цей завод наразі є філією російського ВАТ «Метровагонмаш». Однак його працівники твердять: проти України не працювали. І чекають, коли знову зможуть повернутися на роботу.

– По-перше, треба дочекатися рішення суду, – зауважує голова Черкаської ОДА Юрій Ткаченко. – Беззаконня ніхто не чинитиме. Продукція, яку виготовляють на заводі, має подвійне призначення. Тому, щоби зняти напругу, я запропонував керівництву заводу працювати з іншими державами за прямими контрактами. Ми готові допомогти на рівні Мінекономіки та інших органів.

Очільник області запросив акціонерів заводу на розмову. Виконувач обов’язків директора пообіцяв організувати цю зустріч

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті