«На заклади профосвіти очікують новації», – очільник області

ткаченко_ОТГSTEM-освіту впроваджуватимуть у закладах професійної освіти на Черкащині. Це новий пілотний проект обласної влади. Про це сказав очільник області на координаційній нараді в ОДА.

Як наголосив Юрій Ткаченко, розвиток професійно-технічної освіти – це стратегічне питання як для держави в цілому, так і для окремих регіонів. Потужним поштовхом до модернізації та якісних змін у галузі стала, зокрема, децентралізація.

– Якісна професійна освіта можлива, коли є сучасне обладнання, фаховий педагог, кваліфікований майстер, інноваційні практики, – сказав голова Черкаської ОДА. – Тривалий час ці умови не виконувалися. Як результат – маємо критичну ситуацію на ринку кадрового забезпечення галузей економіки області. Водночас модернізація професійно-технічної освіти – один із пріоритетів роботи Уряду й облдержадміністрації у 2018 році. Ми отримали унікальну змогу спрямувати значний фінансовий ресурс на впровадження інноваційних виробничих технологій, модернізацію матеріально-технічної бази й освітнього середовища. Із підприємцями області ми вже напрацювали їхні запити, тепер у наших закладах готуватимемо пропозицію. Окрім того, на Черкащині, вперше в Україні, ми впроваджуватимемо STEM-освіту в закладах професійної освіти. Для початку йдеться про придбання сучасного обладнання для 12 таких закладів і належного оформлення там освітнього середовища.

Нагадаємо, Черкаська область стала першою в Україні, що має мережу шкіл, де впроваджують STEM-освіту та навчають за програмою LEGO Education. Також тут впровадили пілотний проект в освітній галузі – створили 29 інноваційних шкіл по районах. Окрім того, торік на Черкащині відкрили перший в Україні навчально-тренінговий Центр STEM-освіти, де вчителів навчають новацій.

 

ДОВІДКОВО: Абревіатура STEM розшифровується, як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) і Mathematics (Математика). При цьому дисципліни вивчають не окремо, як зазвичай, а в комплексі. Велике значення надають практичному застосуванню здобутих знань.

Автор статті