На дамбі через Дніпро будівельники розпочали встановлювати нове бар’єрне огородження

20286841_10207579015952622_3326733849214781488_oЦього тижня на дамбі через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань підрядна організація ТОВ «Трансстроймеханізація», яка виконує її поточний середній ремонт розпочала встановлювати нове бар’єрне металеве оцинковане огородження типу «Євроформат». Воно, як повідомляють у Службі автодоріг області, встановлюється на тій частині дороги, де завершено ремонтні роботи з влаштування нового дорожнього покриття.

Вже встановлено понад 300 метрів нового бар’єрного огородження на дамбі на автодорозі від села Благодатне Золотоніського району. Повністю закінчено влаштування верхнього та нижнього та шару асфальтобетонного покриття на понад 5 км автодороги. По завершенню ремонтних робіт буде нанесено горизонтальну розмітку на проїжджій частині та встановлено дорожні знаки. Наразі, ремонтні роботи на дамбі продовжуються.

20369170_10207579017432659_3065777380192103575_oНа мосту через річку Дніпро на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 23+068 біля Черкас підрядне підприємство ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» закінчило фрезерування старого асфальтобетонного покриття на правій стороні мосту та завершує розбирання захисного та вирівнюючого шару бетону на проїзній частині мосту та очищення плит від будівельного сміття. На розчищених прогонових будовах мосту цього тижня розпочалися роботи з монтажу металевого каркасу для армування залізобетонної плити перед заливкою бетону.

Підрядне підприємство «АЛЬТКОМ» вже замінило 3 зруйновані залізобетонні плити на розчищеній прогоновій будові мосту, закупило і привезло деревину для встановлення опалубки для подальшого бетонування монолітної залізобетонної плити. Закуплено необхідну кількість арматури для армування залізобетонної монолітної плити та закладних оцинкованих деталей. Також заготовлено антикорозійні та адгезійні матеріали для оброблення та захисту арматури та існуючого покриття від корозії та руйнування. У підприємства-виробника підрядник замовив виготовлення металевих деформаційних швів для укладання їх між стиками плит.

20369673_10207579019272705_5470027692605345268_oКількість працівників, задіяних у ремонтних роботах на мосту, які працюють у дві зміни вдень та вночі, постійно збільшується.

Наразі керівництвом Служби автомобільних доріг у Черкаській області та Черкаської облдержадміністрації робляться кроки для пришвидшення темпів ремонтних робіт на мосту та надолуження згаяного часу. Складено та відкориговано графік ремонтних робіт на мосту, який затвердили представники підрядного підприємства ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», Черкаської облдержадміністрації та Служби автомобільних доріг у Черкаській області.

Як повідомлялося, для забезпечення технології виконання робіт, автомобільного сполучення та роботи технологічного транспорту, розпорядженням голови Черкаської облдержадміністрації Юрія Ткаченка запроваджено графік проїзду легкових автомобілів, вантажного автотранспорту повною масою до 5 тонн та рейсових автобусів на період ремонту мосту.

Рух по мосту для вищевказаних транспортних засобів буде здійснюватися у спеціально відведений час:

– з 6.00 год. до 9.00 год.,

– з 16.00 год. до 19.00 год.

Служба автомобільних доріг у Черкаській області просить усіх водіїв з розумінням поставитися до тимчасових незручностей під час проведення ремонтних робіт, оскільки це необхідний крок для розбудови та оновлення транспортної інфраструктури Черкащини. Так, це незручності. Але вони тимчасові. Безпека важливіша!!!

Автор статті