На Черкащині завершився конкурс на обрання слогану до бренду регіону

Публічні консультації на обрання слогану області завершився. Жителі регіону надали перевагу варіанту «Черкащани – місце сили». Цей варіант набрав найбільше голосів, тож його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, інформують у Департаменті регіонального розвитку ОДА.

Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених Institute Respublica / Інститут «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%.

Публічні консультації з обрання одного із трьох слоганів тривали з 13 грудня 2019 року до 19 січня 2020 року. Кожен бажаючий міг висловити свою думку і проголосувати за один із слоганів. Участь у консультаціях взяли 1539 осіб.

20 січня 2020 року відбулось засідання робочої групи, на якому було прийнято рішення взяти в роботу слоган «Черкащина – місце сили» під час розробки брендубуку. Важливо зазначити, що це рішення було прийнято робочою групою враховуючи думку експертів у сфері туризму, маркетингу, дизайну; людей, що живуть за межами області та України, а  також результатів публічних консультацій.

Саме цей слоган стане основою, а це значить, що в процесі брендування він може змінитися, проте не втратить свою суть.

На думку експертів із брендингу, місце сили – це один із найцікавіших слоганів, які зараз існують в Україні. Він легко трансформується і переноситься на події, заходи, фестивалі, людей, продукцію.

Слоган є елементом брендингу та важливою частиною презентації регіону. Це один із інструментів для ідентифікації та розпізнавання сутності регіону. – зазначають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА. – Але головне, що процес брендування регіону відбувається відкрито та з залученням людей. Наступні кроки нашої команди – це створення брендбуку та написання туристичної стратегії області.

Переможцями конкурсу на обрання слогану стали:

  1. Софія Канцедал
  2. Андрій Тищенко
  3. Тетяна Ковальська
  4. Наталя Лапіна

Саме ці 4 особи запропонували слоган «Черкащина – місце сили».

Завдяки співпраці та підтримці SPD-Ukraine, які  стали спонсорами конкурсу, переможці отримають подарунки, а саме туристичне спорядження (намет, каремат, рюкзак та спальний мішок).

Нагадуємо, конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.

Черкаська область розпочала розробку територіального бренду, вигравши безкоштовні консультації від Агенції Туристичних Ініціатив. А це значить, що процес брендування регіону відбувається під координацією досвідчених фахівців у цій сфері.

 

Автор статті