На Черкащині визначено учителів року

4Сьогодні на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відбулося фінальне шоу-нагородження учасників та переможців обласного етапу конкурсу «Учитель року 2017», повідомляють в управлінні освіти і науки Черкаської ОДА.

Вітаючи фіналістів, перший заступник голови облдержадміністрації Віталій Коваль зазначив, що традиція проведення конкурсу вже налічує 20 років, протягом яких педагоги Черкащини здобули 6 перемог на всеукраїнському рівні. Побажав учасникам гідно представити педагогічну честь області на наступному етапі конкурсу.1-1

Принагідно Віталій Володимирович запевнив, що для обласної влади питання розвитку освітньої галузі є серед пріоритетних.

Звертаючись до учасників конкурсу, начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Валерій Данилевський наголосив, що саме вони творять новітню історію, здобуваючи перемоги та прославляючи Черкащину. Також відмітив зростаючу активність педагогів області щодо участі в конкурсі, що свідчить про постійну новаторську роботу,  бажання поділитися своїми педагогічним знахідками з колегами задля розвитку вітчизняної освіти.1-2

До привітань на адресу конкурсантів долучилися також ректор ОІПОПП Наталія Чепурна та голова обкому Профспілки працівників освіти і науки України Ольга Жалдак.

Протягом двох конкурсних днів учасники фінального туру презентували власну педагогічну ідею, розробляли та захищали авторські творчі проекти, проводили конкурсні уроки, демонстрували рівень володіння методикою інтерактивних форм роботи під час проведення майстер-класу «Я роблю це так».

Першим випробуванням фінального шоу була презентація творчої візитівки «Новий учитель нової школи», протягом якого учасники розповіли про власний досвід інноваційної педагогічної діяльності, свої досягнення, захоплення. Серед основних напрямків діяльності було визначено виховання учнів справжніми дієвими патріотами України, підготовку різносторонньо розвиненої людини, яка здатна змінювати світ навколо себе. Окремо фіналісти поділилися думками щодо концепції нового вчителя у контексті нової української школи.6-2

У традиційному конкурсі «Щасливе число» за правильні відповіді учасники мали шанс отримати цінний подарунок. Запитання цьогорічного конкурсу були присвячені нашому видатному земляку, педагогу-новатору Олександру Антоновичу Захаренку, 80-річний ювілей якого педагогічна спільнота України святкуватиме 2 лютого.

Одна із книг педагогічної спадщини О.А. Захаренка має назву «Поради колезі, народжені в школі над Россю». Тож у наступному конкурсі фіналісти мали проявити творчі грані власної особистості, надавши поради своїм молодим колегам.

Кульмінацією свята стало нагородження учасників і переможців ІІ (обласного) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017».3-1

Цьогоріч представляти Черкащину на всеукраїнському рівні будуть:

у номінації «Інформатика» – учитель інформатики Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №28 ім. Т.Г. Шевченка Черкаської міської ради Соколюк Тетяна Юріївна;

у номінації «Біологія» – вчитель біології Христинівської спеціалізованої школи I-III ступенів №1 ім. О.Є. Корнійчука Христинівської районної ради Рибачок Наталія Борисівна;

у номінації «Музичне мистецтво» – учитель музичного мистецтва Смілянської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 10 Смілянської міської ради Пітенко Олена Федорівна;

у номінації «Початкові класи» – вчитель початкових класів Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» Монастирищенської районної ради Созонтова Алла Олексіївна.

Довідково:

У ІІ (обласному) турі  Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017» взяло участь 92 вчителя початкових класів, біології, інформатики та музичного мистецтва із усіх районів та міст нашої Черкащини.

Під час відбіркового дистанційного етапу оцінювались авторські Інтернет-ресурси (педагогічні сайти) конкурсантів, телекомунікаційне представлення ними власного педагогічного досвіду. Крім цього, в режимі он-лайн учасники конкурсу проходили тестування фахової компетентності.  За результатами відбіркового етапу за рейтинговою системою визначено по три фіналісти в кожній номінації.

До визначення учасників фінального етапу  були залучені не лише науковці й педагоги-переможці цього Конкурсу в попередні роки, а й представники районних (міських) методичних служб. Це дало змогу підвищити прозорість та об’єктивність оцінювання.2-1

 

Автор статті