На Черкащині працюють над стратегією розвитку малого та середнього підприємництва

IMG_20161109_111335Якісно та зручно має працюватися бізнесу Черкащини. Саме для цього в області взялися розробляти стратегію розвитку малого та середнього підприємництва на період з 2017 до 2020 року. Про чіткі цілі стратегії та реалістичні шляхи їх досягнення говорили вчора на першому засіданні робочої групи в ОДА.

Прикладом для нашого регіону слугуватиме подібна стратегія, яка вже діє на Тернопільщині. У процесі її створення фахівці проводили роботу як на центральному рівні, так і з представниками Тернопільської області, говорить старший економічний радник Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні», голова правління Інституту економічних досліджень та політичних консультацій Ігор Бураковський.

– Весь наш проект спрямований на розвиток малого та середнього бізнесу, – зауважує Ігор Бураковський. – Відразу зауважу: ми не даємо гроші та не фінансуємо якісь конкретні бізнес-проекти. Наше завдання більш амбіційне: допомогти регіонам та центральному рівню влади впровадити таку політику, яка сприяє розвитку малого та середнього підприємництва. Напрацьована на Тернопільщині стратегія – документ, який містить принципи та напрями діяльності щодо створення умов для сталого розвитку малого та середнього підприємництва регіону.

0Ще у травні Черкаська та Тернопільська область підписали Угоду про співпрацю. У її рамках тернопільчани взялися допомогти Черкащині з розробкою стратегії розвитку МСП. Згодом в області утворили робочу групу з розробки схожої стратегії, куди входять представники громадськості та бізнесу, а також запросили представників влади Тернопільщини та Програми USAID «Лідерство в економічному врядуванні».

При розробці черкаської стратегії, за словами заступника голови Черкаської облдержадміністрації Ярослава Березаня, найбільше дослухатимуться саме до бізнесу. Необхідно, аби підприємці сказали владі, що треба змінити для їхньої успішної та зручної роботи.

– На місцях мають розуміти, що державна допомога має властивість закінчуватися або змінюватися, – говорить Ярослав Березань. – А от робота підприємців, саме представників середнього та малого бізнесу, є основою сталого зростання економіки на місцях та наповнення скарбниць громад. Великі холдинги, на відміну від невеликих підприємств, мають менше бажання співпрацювати та допомагати селам. Тож зрозуміло, що саме розвиток малого та середнього підприємництва є одним із наших основних пріоритетів. Тому спільно з підприємцями та фахівцями будемо напрацьовувати реальну програму дій.

Оцінка ділового клімату ABCA-2015 переваги та виклики для Черкаської області

Автор статті