На Черкащині навчали використовувати інструментарій цифрових лабораторій

12912592У «Черкаському обласному інституті післядипломної освіти» днями відбувся обласний тренінг «Використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ у STEM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти». Вивчали, як використовувати технології та інструментарій цифрових лабораторій понад 90 педагогічних працівників природничо-математичних дисциплін закладів загальної середньої освіти області, повідомляють в управлінні освіти і науки облдержадміністрації.

DSC_0863З вітальним словом до учасників тренінгу виступили Валерій Вікторович Данилевський, начальник управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, Наталія Миколаївна Чепурна, ректор КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», та Волок Сергій Валерійович, виконавчий директор ТОВ «БМС ТЕХНО».

DSC_0871До уваги учасників заходу було запропоновано інтерактивну лекцію з демонстрацією експериментів «Сучасні матеріали та новітні технології у повсякденному житті, науці, виробництві», яку провів Ігор Чернецький – завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ», кандидат педагогічних наук, голова Всеукраїнської громадської організації «Асоціація вчителів фізики «Шлях освіти – ХХІ»».92927337

DSC_0961Роботу семінару продовжив практикум з використання цифрового вимірювального комплексу Еinstein™ при вивченні предметів природничо-математичного циклу. Тренери практикуму Чернецький Ігор Станіславович та Шанідзе Роман Георгійович, співробітник компанії ТОВ «БМС ТЕХНО», менеджер із застосування інформаційних технологій в освіті презентували нові світові тенденції розвитку дослідницької діяльності з використанням сучасних вимірювальних комплексів та методики виконання навчально-дослідницьких робіт з дисциплін природничої освітньої галузі.1499865912734119

Педагоги області на практиці апробували застосування технологій та інструментарію цифрових лабораторій Еinstein™ Фізика, Хімія та Біологія та дійшли висновку, що їх використання дає можливість отримати реальні умови для виконання експериментальних завдань, скорочує час на підготовку і проведення фронтальних, демонстраційних експериментів, підвищує точність вимірів, можливість комп’ютерного опрацювання експериментальних даних, модернізує «традиційні» лабораторні роботи та дозволяє проводити учнівські дослідження МАН на якісно-новому рівні.4490618564665521

Захід викликав жваве спілкування та обговорення піднятих проблем та дискусії між педагогами.

 

Автор статті