МІП та GoGlobal презентували новий проект із заохочення до вивчення іноземної мови

lesia-cityВ Україні презентували 7 вересня комунікаційну кампанію Міністерства інформаційної політики «Вивчай англійську». Вона реалізується в партнерстві з ініціативою Go Global та стартує вже з жовтня цього року, повідомляють в Міністерстві.

– Реклама має бути не лише іміджевою, а й нести в собі конкретний посил. Тому, щоб заохотити українців вивчати, зокрема, англійську, для соцреклами ми обрали традиційних героїв – українських відомих письменників, таких як Леся Українка та Григорій Сковорода, а також героїв масової поп-культури – алюзію на Гарі Потера та «Зоряні війни, – розповів державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко.

dart-boardЗа словами Мустафи Наєма, народний депутат України, співзасновник ініціативи Go Global з просування та вивчення в Україні іноземних мов, мета кампанії – зробити вивчення англійської та інших іноземних мов певним модним трендом серед українців, адже знання іноземної мови має бути не метою, а інструментом до використання всіх можливостей, які відкриває нам світ. Саме тому ініціатива GoGlobal підтримує комунікаційну кампанію «Вивчай англійську» та долучається до поширення матеріалів кампанії.

gp-boardЗазначимо, що кампанія передбачає розповсюдження лайтбоксів, відеороликів, зокрема в аеропортах, залізничному транспорті, на телеканалах. Також до розповсюдження матеріалів кампанії долучилася Go Global, за ініціативи якої 2016 рік було оголошено Роком англійської мови в Україні. За дослідженнями TNS, саме в 2016 році 34 % українців почали вивчати англійську.

Очікуване охоплення – 70% цільової аудиторії.

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті