Мінінфраструктури: Нові габаритно-вагові комплекси повинні бути перш за все практичними в застосуванні

77f7c89adf3b4d75b5f2756a6db596fcСьогодні в Міністерстві інфраструктури відбулась міжвідомча нарада щодо підготовки та проведення тендерної процедури закупівлі нових габаритно – вагових комплексів.

– Ми дуже довго чекали того часу, коли нарешті приступимо до обговорення та перейдемо до практичного втілення закупівель габаритно-вагових комплексів. Перед Державною службою України з безпеки на транспорті ставиться одна з основних задач – це здійснення габаритно-вагового контролю на вітчизняних дорогах. Останні 4 місяці показали ефективність роботи у цьому напрямку. Ми маємо очевидний результат, а якщо в майбутньому отримаємо ще додатково 78 габаритно – вагових комплексів, то вже на наступний рік результат буде ще кращим, – повідомив заступник Міністра інфораструктури Юрій Лавренюк.

Заступник Міністра інфраструктури Дмитро Роменський зазначив, що в міністерстві максимально намагались спростити вимоги до тендерної документації, щоб вона не була «виписана» під конкретну компанію.

З метою поліпшення технічного оснащення підрозділів «Укртрансбезпеки» за рахунок коштів, виділених минулого року з гранту Європейської комісії в рамках проекту технічної допомоги «Підтримка впровадження Транспортної стратегії України», на цей час проводиться робота щодо підготовки та проведення тендерної процедури стосовно закупівлі 78 пересувних лабораторій, до складу обладнання яких входять сучасні пристрої для здійснення габаритно-вагових вимірювань, що значно підвищить ефективність роботи фахівців та сприятиме збереженню якості вітчизняних доріг.

– Нові габаритно-вагові комплекси повинні бути перш за все практичними в застосуванні та бути оснащеними всіма приладами зазначеними в технічному завданні. Ми не маємо прив’язки до конкретного виробника, є конкретні вимоги та критерії, які необхідні для практичного та повсякденного застосування нових габаритно-вагових комплексів, які мають прослужити не один рік, задля збереження цілісності вітчизняних доріг, – зауважив заступник Міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.

На сьогодні існує 135 майданчиків, які придатні для здійснення вагового контролю. З врахуванням навантаження на автомобільні дороги загального користування, а також придбання 78 габаритно-вагових комплексів необхідно побудувати та ввести в експлуатацію додатково 77 майданчиків. Це надасть можливість рівномірно розподілити контроль по території усієї країни, з урахуванням сезонності та специфіки кожного регіону України.

За інформацією Міністерства інфраструктури України

Автор статті