Майже 280 тисяч квадратних метрів ямковості вже ліквідували на автодорогах Черкащини

DSCN1739В області з початку року шляховики ліквідували 279 079 м2 ямковості дорожнього покриття. З них на дорогах державного значення – 216 472 м2 (97,11 %), місцевого значення – 62 607 м (8,49 %). Всього у процентному співвідношенні 29,06 % від загального обсягу доріг уражених ямковістю. До всього, з початку року на автошляхах ліквідовано 21 704 метра погонних тріщин.

Упродовж минулого тижня з 11 по 18 серпня цього року робітниками усунуто 7 320 м2 ямковості на дорогах загального користування. Роботи проводились на дорогах державного та місцевого значення – 3 415 м2 та 3 905 м2 ямковості відповідно.

На автошляхах щоденно працювало в середньому 15 бригад головної підрядної організації ДП «Черкаський облавтодор». Роботи з ліквідації пошкодженого дорожнього покриття виконувались переважно із застосуванням гарячого асфальтобетону та струменевим методом.

– На сьогодні, відповідно до виділених коштів з місцевих бюджетів, найбільше уваги приділяється ділянкам автомобільних доріг загального користування місцевого значення, зокрема: Золотоноша – Вознесенське – ст. Драбів; Мала Бурімка – Лящівка – /Н-08/; Скориківка – Львівка; (Т-24-09 /М-03/ – Драбів – Золотоноша) – Антипівка; (Т-24-09 /М-03/ – Драбів – Золотоноша) – Ковтуни – Мицалівка; /Н-08/ – Нова Дмитрівка – Золотоноша; (Т 24-09 /М-03/ – Драбів – Золотоноша) – Подільське, – поінформував заступник начальника з ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг Геннадій Андреєв.DSCN1722

Наразі дорожники докладають максимум зусиль, аби забезпечити зручні та безпечні умови дорожнього руху. Так, станом на 22 серпня цього року філіями ДП «Черкаський облавтодор» також проводяться роботи з влаштування поверхневих обробок. Поверхнева обробка – один з найбільш поширених видів ремонту. Цей вид обробки призначається залежно від категорії дороги і типу покриття. За цією технологією здійснюється влаштування захисного покриття автодороги на основі бітуму та бітумних емульсій, потім на поверхні розподіляється щебеневий матеріал. Нині на автодорозі Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань працівниками Тальнівського РАД та Черкаської ДЕД уже виконано такий вид робіт обсягом 27 396 м2.

– Ця технологія використовується для покращення коефіцієнта зчеплення та заливки мікротріщин на дорозі. Це дозволяє дрібним тріщинам не переростати у великі та перешкоджає утворенню ямковості. У сьогоднішніх умовах недофінансування дорожньої галузі застосування такого методу за значно менші кошти, порівняно із влаштуванням нового асфальтобетонного покриття, дозволяє значно подовжити термін експлуатації полотна автомобільних доріг, – надав роз’яснення Геннадій Юрійович.

Прес-служба САД у Черкаській області

Автор статті