Кількість особливих дітей залучених до інклюзії збільшилася на 56%

01977553_n1В кожному проекті головне лідерство. І саме інклюзія за останній рік набула такої першості завдяки законодавчій підтримці Верховної Ради України і спрощення Урядом умов відкриття та діяльності інклюзивного класу. Ці зусилля направлені в першу чергу на максимальне охоплення інклюзивною освітою дітей з особливими освітніми потребами. Про це повідомив під час спільного брифінгу з Мариною Порошенко Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Жодна школа не може відмовити у створенні інклюзивних класів, якщо вона отримала заявку від батьків, висновок спеціальної комісії (ПМПК) або рішення місцевої влади. Сьогодні вже 9% шкіл України долучилися до інклюзивної освіти. Порівнюючи з минулим роком – на 56% збільшилося кількість дітей з особливими потребами, що залучені до інклюзивного навчання. Це відбувається як в області, так і в обласних центрах», – зазначив Геннадій Зубко.

Віце-прем’єр-міністр розповів, що лідерами зі створення інклюзивних шкіл на сьогодні є Київська, Волинська, Дніпропетровська і Житомирська області. «Для нас важливо, щоб це відбувалося по всій Україні. Діти з особливими потребами  мають бути соціально адаптовані в майбутньому. А це можливо тільки завдяки відкриттю ресурсних кімнат і медіатек в школах України», – підкреслив Зубко.

Віце-прем’єр-міністр подякував особисто Марині Порошенко за лідерські якості у створенні умов навчання для дітей з особливими потребами.

Нагадаємо, сьогодні під час візиту на Житомирщину Віце-прем’єр-міністр України Геннадій Зубко і Марина Порошенко оглянули хід робіт з облаштування медіатек в Хорошівській гімназії (смт Хорошів), ЗОШ №28 (м. Житомир), Житомирській міської гуманітарній гімназії №23 ім. М.Очерета.

За інформацією Урядового порталу

Автор статті