Інтерактивний урок з «антикорупці»ї може провести кожна школа – на EdEra завантажено потрібні матеріали

slide_training9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією, в рамках якого загальноосвітні школи в Україні матимуть змогу провести інтерактивний урок на тему антикорупції. Відповідні інтерактивні матеріали підготували команда освітнього проекту EdEra та Програма розвитку ООН в Україні.

Детальний опис уроку та необхідні матеріали знаходяться за посиланням: https://www.ed-era.com/anticorr/ 

“Корупція – дуже болюча проблема в нашій державі. Наш обов’язок як вчителів та директорів шкіл дати дітям розуміння того, що корупція руйнує їхні життя та життя інших громадян нашої країни”, – зазначив директор київської школи №148 Сергій Горбачов.

На сайті розміщено план-конспект “антикорупційного” уроку, супроводжуючу презентацію, відеоматеріали та електронний посібник для вчителя.

В сценарії надано “рамку” уроку, проте наголошується, що “цей план – орієнтовний. Це, скоріше, підбірка, комплект методичних матеріалів та рекомендацій, «методичний конструктор», з елементів якого кожен учитель, орієнтуючись на власні можливості, особливості конкретного класу, рівень сформованості правових знань у дітей, може побудувати свій власний урок”.

Серед матеріалів також надано робочий аркуш для учнів, який вони зможуть використовувати, щоб записати нову для себе інформацію після перегляду відеоматеріалів, розповіді вчителя та класного обговорення.

В рамках уроку пропонується, що до учнів звернеться директор Програми розвитку ООН в Україні Янтомас Хімстра, вони зможуть розглянути декілька інтерактивних прикладів, що краще пояснять дітям явище корупції та переглянуть додаткові відеоматеріали, аби учні зрозуміли вплив корупції на добробут кожної людини та на країну в цілому.

Після проведення уроку 9 грудня, кожна школа зможе долучитися до конкурсу зі створення соціальної презентації про вплив корупції. Презентації будуть оцінені журі, а результати конкурсу будуть оголошені до кінця січня 2017 року на ed-era.com.

За інформацією Міністерства освіти і науки України

Автор статті