Інноваційні здобутки освітян Драбівщини відзначили на міжнародних виставках

DSC05747Дев’ята міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти- 2018» та Сьома міжнародна вистава освіти за кордоном «World Edu» 15-17 березня об’єднала майже 760 учасників з України та 12 країн світу. Освітяни Драбівського району стали учасниками конкурсної частини виставки і одержали «срібло» та «золото» у 3 номінаціях, інформують у Драбівській РДА.

Міжнародні освітні виставки проходили у Київському Палаці дітей та юнацтва за сприяння Компанії «Виставковий Світ» за участю Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України. Окрім освітян України, свої інноваційні здобутки представили фахівці зі Словаччини, Чехії, Німеччини, Іспанії, Канади, США, Болгарії, Польщі, Молдови, Грузії, Латвії, Китаю.

Свої інноваційні здобутки презентували Драбівський районний методичний кабінет відділу освіти, Драбівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ім.С.Васильченка-гімназія», Степанівська ЗОШ І-ІІ ст. Вони одержали нагороди у 3 номінаціях. Зокрема:

«Упровадження інновацій у педагогічний процес для підвищення якості знань випускників» – Драбівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка – гімназія» Драбівської районної ради Черкаської області – срібна медаль.

«Модернізація змісту професійної підготовки та перепідготовки кадрів до праці в умовах нової української школи» – Районний методичний кабінет відділу освіти Драбівської районної державної адміністрації Черкаської області – срібна медаль.

«Упровадження сучасних засобів навчання, проектів, програм і технологій для вдосконалення та підвищення ефективності навчально-виховного процесу» – Степанівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області – золота медаль.

Учасники виставки відвідали конференції, презентації, семінари, тренінги, майстер-класи з актуальних питань забезпечення якості освіти, реалізації завдань Концепції «Нова українська школа», впровадження обладнання та інноваційних освітніх технологій, розбудови інклюзивної освіти.

 

Автор статті