І півріччя 2015 року

Протягом І півріччя 2015 року в облдержадміністрації розглянуто  951 звернення громадян, що на 40, або 4,04 відсотка менше, ніж у І півріччі 2014 року.

Конституційним правом на звернення скористалися 7075 громадян, що на 2935, або на 70,9 відсотка більше, ніж у І півріччі 2014 року.

Збільшилася кількість звернень громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації з 18 регіонів зокрема, з міст: Умані (на 73,07 %), Золотоноші (на 18,75 %), Канева (на 4,00%),  з Тальнівського (на 150,00 %), Христинівського (на 141,66 %), Смілянського (на 100,00 %), Кам’янського  (на 92,85 %),  Лисянського (на 66,66 %), Канівського (на 50,00 %), Городищенського (на 46,15 %), Чигиринського (на 34,28 %), Драбівського  (на 33,33 %), Корсунь-Шевченківського (на 33,33 %), Жашківського (на 24,00 %), Маньківському   (на 22,22 %), Шполянського (на 13,04 %), Уманського (на 11,76), Черкаського (на 9,25 %) районів.

Відбулось зменшення  кількість звернень жителів 5 регіонів, а саме: м. Сміла (- 37,52 %), м. Черкаси (-30,49 %), Монастирищенського (-31,25 %), Звенигородського (-29,17 %), Катеринопільського (-15,39 %) районів.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень від жителів м. Ватутіне (7), та Чорнобаївського (21) району залишилася сталою.

Протягом січня – червня 2015 року найбільше розглянуто звернень жителів міст Черкаси – 317 (33,33 % від загальної кількості звернень громадян), Умані – 45 (4,73 %), Черкаського – 59 (6,2 %), Чигиринського  – 47 (4,9 %) районів. 

д1

Із загальної кількості звернень 748 (78,65 %) вирішено по суті.

В облдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом І півріччя цього року розглянуто 145 звернень, що на 50, або на 52,63 відсотка більше, ніж у І півріччі минулого року.

Питання, з якими  жителі області  звертаються до голови облдержадміністрації, це виділення земельних ділянок для ведення сільського господарства або житлового будівництва, ремонт автомобільних доріг  у населених пунктах області, надання матеріальної допомоги та допомоги  у лікуванні тощо. Найбільш складні питання залишаються на контролі в облдержадміністрації до остаточного позитивного їх  вирішення.

Щоденно з 9.00 до 18.00 громадяни мають можливість отримати необхідну допомогу і консультації у приймальні громадян облдержадміністрації.

Упродовж січня – червня 2015 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 365 звернень, що на 121, або 49,6 відсотка більше, ніж у І півріччі 2014 року. Їх питома вага становить 38,4 відсоток.

 

І півріччя 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
Загальна кількість звернень з ЦОВ 709 624 475 244 365
Питома вагавід загальної кількості 37,65 35,43 39,98 24,65 23,45

 

Зросла кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до обласної державної адміністрації центральними органами влади за січень – червень 2015 року, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, від жителів міст Канева (на 225,0 %), Ватутіне (на 200 %), Черкас (на 67,35 %), Умані (на 33,3 %), Канівського (на 166,6 %), Чигиринського (на 155,55 %), Жашківського,  (на 150.00%), Черкаського (на 128,57 %), Тальнівського (на 100 %), Смілянського (на 95,00 %), Монастирищенського (на 75,00 %), Христинівського (на 66,6 %), Маньківського (50,00 %), Кам’янського (42,85 %), Городищенського (на 40,00 %), Лисянського (33,3 %) районів.

Зменшилася кількість звернень до оганів влади вищого рівня від жителів м. Сміла (-4,2 %), Золотоніського (-50,00 %), Драбівського (-25,0 %), Уманського (-25,0 %)  Катеринопільського (-20,00 %), Звенигородського (-18,2 %) районів.

Показники надходження звернень громадян за І півріччя 2015 року у порівнянні з показниками чотирьох останніх років до Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів

І півріччя 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
АПУ 504 369 293 129 174
КМУ 152 158 104 66 98
ВРУ 53 44 37 25 32

 

Кількість звернень, надісланих на розгляд до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, збільшилася на 34,88 відсотка, з Кабінету Міністрів України  – на 44,1 відсотка.

Протягом січня – червня 2015 року найбільше розглянуто звернень, що надійшли з центральних органів влади, від жителів м.  Черкас – 82 (22,46 % від загальної кількості зазначених звернень громадян).д2

Найбільш поширені питання, з якими звертаються жителі області до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України – це питання  соціального захисту (29,31% від кількості усіх звернень до Адміністрації Президента України та 19,38 %   – від кількості звернень до Кабінету Міністрів України).

На другому місці за кількістю звернень громадян до центральних органів влади питання аграрної політики та земельних відносин (16,66% від загальної кількості звернень до Адміністрації Президента України та 16,32 % від кількості звернень до Кабінету Міністрів України). Найбільш актуальні питання цієї тематики – оформлення права власності або договорів оренди на земельні ділянки, сприяння у вирішенні земельних конфліктів, перерозподіл земель державної форми власності.

Звертались за допомогою  у вирішенні цих проблем до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України жителі Жашківського, Чигиринського, Чорнобаївського, Кам’янського, районів та міста Черкаси.

Підвищення тарифів на оплату житлово-комунальних послуг, незадоволення якістю цих послуг  стали приводом для  звернень до Адміністрації Президента України і Кабінету Міністрів України (10,3 % та 8,16 % відповідно) жителів міст Черкаси, Сміла, Золотоноша, Ватутіне, Умань.

Аварійний стан будинку за адресою: м. Катеринопіль, вул. Петровського, 19, змусив його мешканців звернутись за допомогою одночасно до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України.

Жителі Звенигородського, Черкаського, Катеринопільського районів та міста Сміла зверталися до Адміністрації Президента України і Кабінету Міністрів України за сприянням  у ремонті доріг, покращенні міжміського  та приміського автобусного сполучення.

Значна частина звернень громадян до Адміністрації Президента України (16,09 %  від їх загальної кількості) – це звернення з житлових питань. Найбільше  їх  надійшло (11 із 28)  від жителів м. Черкас.

З питань забезпечення законності та правопорядку, кадрової політики  в органах виконавчої влади області найбільше зверталися до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України  жителі Чорнобаївського, Шполянського, Чигиринського районів, міст Черкаси та Канів.

Протягом звітнього періоду на контролі в Кабінеті Міністрів України перебуває колективне звернення (736 осіб) про незгоду жителів  сіл  Чигиринського та Кам’янського районів із проектом створення Національного парку «Холодний Яр».

Упродовж січня – червня 2015 року в облдержадміністрації розглянуто  158 звернень від найменш соціально захищених категорій громадян, що становить 16,61 % від загальної кількості звернень громадян.

За І півріччя 2015 року в облдержадміністрації розглянуто 22 звернення інвалідів війни, що на 13 менше, ніж у аналогічному періоді 2014 року.

Із загальної кількості звернень до облдержадміністрації 152 були колективними, що на 34, або 28,8 відсотка більше, ніж у І півріччі 2014 року. Усі вони розглянуті у визначений чинним законодавством термін, заявникам надані відповіді.

У зверненнях громадян, розглянутих у січні-червні 2015 року в облдержадміністрації, порушено 1 233 питання, що на 1,36 % менше,  ніж за аналогічний період 2014 року.

Найбільше звернень громадян, як і у попередні періоди, надійшло з питань соціального захисту – 288, або 23,35 % від загальної кількості. Максимальна кількість звернень такого змісту надійшла від жителів м. Черкаси (126 або 43,75 % від загальної кількості цих питань), м. Сміли (18, або 6,25 %), Христинівського (13, або 4,51 %), Шполянського (13, або 4,51 %) районів.

На другому місці за кількістю звернень перебували питання аграрної політики і земельних відносин – 177, або 14,35 % від загальної кількості звернень.

Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів м. Черкаси (22, або 12,42 %) та Жашківського району (14, або 7,90 %).

На третьому місці  – питання житлово-комунального господарства, 106, або 8,92 % від загальної кількості звернень.

Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів міст Черкаси (52 або 49,05 %) та Умані ( 10 або  9,43 %).

д3

Відповідно до вимог чинного законодавства України, Черкаською обласною державною адміністрацією проводиться необхідна робота щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян та забезпечення реалізації їх конституційних прав на звернення.

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus