І квартал 2017 року

Упродовж І кварталу 2017 року в облдержадміністрації розглянуто 413 звернень громадян, що на 103, або на 19,97 % менше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Своїм конституційним правом на звернення скористалися 1695 громадян, що на 1135, або на 40,10 % менше, ніж за відповідний період минулого року.
Зменшилася кількість звернень, що надійшли від жителів  17 регіонів області, зокрема,  міст: Канів (-72,22 %), Сміла (-64,71 %), Ватутіне (-37,50 %), Умань (-31,43 %), Черкаси (-5,44%),  районів: Катеринопільського (-69,23 %), Кам’янського (-64,29 %), Канівського (-53,85 %), Тальнівського  (-5,45 %), Христинівського (-40,00 %), Корсунь-Шевченківського  (-38,46 %), Уманського (-37,50 %), Монастирищенського (-35,72 %), Чорнобаївського (-28,57 %), Жашківського (-20,00 %), Городищенського (-15,38 %), Золотоніського (-11,11 %).
При загальній тенденції щодо зменшення кількості звернень, розглянутих в облдержадміністрації упродовж І кварталу 2017 року, збільшилася кількість звернень від жителів 8 регіонів, а саме:  міста Золотоноші (на 33,33 %) районів: Маньківського (на 100 %), Драбівського, Лисянського (на 28,57 %), Чигиринського (на 15,38 %), Звенигородського, Черкаського (на 8,33 %), Шполянського (на 7,14 %).
Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень  від жителів Смілянського  району залишилася сталою.
Протягом січня-березня 2017 року найбільше розглянуто звернень жителів м. Черкас – 139 (33,66 % від загальної кількості звернень громадян), Черкаського району – 26 (6,30 %), м. Умані – 24 (5,81%).

Упродовж січня-березня 2017 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 162 звернення громадян, що на 49, або 23,22 % менше, ніж за І квартал 2016 року. Питома вага цих звернень становить 39,23 %.

Зменшилася кількість  звернень до органів влади вищого рівня від жителів 14 регіонів області, зокрема: міст Канева (-90,10 %), Сміли  (-71,43 %), Умані  (-59,56 %),  районів: Чорнобаївського (-75,00 %), Звенигородського (-66,67 %), Монастирищенського (-66,67 %), Катеринопільського (-60,00 %),  Канівського (-57,40 %), Смілянського  (-50,00 %), Уманського  (-50,00 %), Черкаського (-40,00  %), Городищенського (-37,50 %), Золотоніського (-33,33 %), Тальнівського (-14,29 %).
Збільшилася кількість звернень до органів влади вищого рівня від жителів міст Золотоноші (133,33 %), Ватутіне (33,33 %), Черкас (17,95 %), районів: Маньківського (133,33 %), Христинівського (100,00 %), Драбівського (50,00 %), Чигиринського (28,57 %).
Кількість звернень до органів влади вищого рівня від жителів Жашківського, Кам’янського, Корсунь-Шевченківського, Лисянського, Шполянського районів залишилася сталою.
Протягом січня-березня 2017 року найбільше розглянуто звернень, що надійшли з центральних органів влади, від жителів міст Черкаси – 46 (28,40 % від загальної кількості вказаних звернень громадян), Умань – 11 (6,80 %), Жашківського району – 11 (6,80 %).
У зверненнях громадян, розглянутих у січні-березні 2017 року в облдержадміністрації, порушено 635 питань, що на 9,29 % менше,ніж за аналогічний період 2016 року.
Найбільше звернень громадян, як і у попередні періоди, надійшло з питань соціального захисту – 97, або 15,28 % від загальної кількості. Максимальна кількість звернень такого змісту надійшла від жителів м. Черкаси (41 або 42,27 % від загальної кількості цих питань), м. Умані (8, або 8,25 %), Городищенського (9, або 9,28  %) району.
На другому місці за актуальністю перебували питання комунального господарства – 77, або 12,13 % від загальної кількості питань, порушених громадянами.
Найбільше звернень із зазначених проблем  надійшло від жителів м. Черкас (38, або 49,35 %), м. Сміли (6, або 7,79 %).
На третьому місці за кількістю звернень перебували питання аграрної політики та земельних відносин – 72, або 11,34 % від їх загальної кількості. Найбільше звернень цієї тематики  надійшло від жителів міста Черкаси (14, або 19,44 %), Жашківського (10, або 13,89 %), Маньківського  (9, або 12,50 %)  районів

Із загальної кількості звернень до облдержадміністрації 40 звернень були колективними, що на 32, або 44,45 % менше, ніж у І кварталіминулого року.
Станом на 01.04.2017 вирішено позитивно 11,86 % звернень громадян, на  43,34 % звернень  надано роз’яснення, 36,90 % перебували  у стадії розгляду.