Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
18:12Безпека понад усе: в області запрацювала ще одна місцева пожежна команда
Ще один підрозділ місцевої пожежної охорони відкрито на Черкащині. Цього разу в Будищенській тергромаді. Про це повідомив начальник Черкаської ОВА. З роботою новоствореного підрозділу він…
18:12 -
16:25Мінветеранів обговорило з представниками ОВА та ТГ законопроєкт щодо засад ветеранської політики
У Міністерстві у справах ветеранів України триває підготовка фінального тексту законопроєкту “Про основні засади ветеранської політики в Україні”. Кілька днів поспіль команда Міністерства у режимі…
16:25 -
15:48Розмитнення авто в Дії: Парламент проголосував за законопроект у першому читанні
Верховна Рада України проголосувала в першому читанні за законопроект, що дасть можливість розмитнювати автівки в Дії. Це дозволить прибрати людський фактор та корупцію з процесу…
15:48 -
15:24Як залучити фахівців з інвалідністю до ринку праці? В Україні діє програма із працевлаштування
У серпні 2023 року Міністерство економіки разом із Державною службою зайнятості запровадили програму, за якою роботодавець, який працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї…
15:24 -
14:37Центри життєстійкості: Мінсоцполітики оголосило фінальний відбір на участь у проекті
Із 24 квітня до 3 травня кожна територіальна громада України може долучитися до проекту Мінсоцполітики з підтримки ментального здоров’я та відкрити для своїх мешканців Центри…
14:37 -
12:21“Зроблено в Україні”: аграрії можуть отримати часткову компенсацію вартості сільгосптехніки 44 вітчизняних виробників
Аграрії можуть отримати 25% компенсації вартості придбаної сільгосптехніки 44 українських виробників. В оновлений Перелік вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за…
12:21 -
11:36В Україні офіційно з’явилася професія “Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”
Відомості щодо професійного стандарту “Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб” внесено до Реєстру кваліфікацій. Про це повідомив заступник Міністра у справах ветеранів України…
11:36 -
09:57Українців закликали до заощадження електроенергії
Енергетики роблять все можливе, щоб утримувати ситуацію та швидко здійснювати ремонти. Усі разом маємо допомогти нашій енергетиці вистояти. На цьому наголосив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під…
09:57 -
09:46Уряд підтримав запровадження експериментального проекту зі створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів
Уряд ухвалив постанову щодо запровадження експериментального проекту зі створення мережі стартап-шкіл — інкубаторів — акселераторів на базі закладів вищої освіти та наукових установ. Проект посилить…
09:46 -
09:06Загальні бойові втрати противника станом на 24 квітня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 24 квітня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 461940 (+880) осіб /…
09:06 -
09:02Звернення Президента
https://youtu.be/eh5LmJ8L4as Дорогі українці, українки! Хочу подякувати за цей день усім, хто справді все робить заради того, щоб життя зберігалося. Дякую нашим воїнам, кожному й кожній,…
09:02 -
19:39Ігор Табурець про ситуацію в області щодо можливого водопілля
Найближчі кілька днів, унаслідок пропуску води через каскад дніпровських водосховищ і рясних дощів, можливі підтоплення заплав і понижених прирічкових територій у верхів’ї Кременчуцького водосховища. Наразі…
19:39