Фахівці ЦНАПів Черкащини підвищували кваліфікацію

цнап1В умовах реалізації курсу України на формування правової соціальної держави, особливу актуальність набувають питання, пов’язані з підвищенням ефективності надання публічних послуг, рівень якості яких має відповідати європейським стандартам.

Створена в Україні мережа центрів надання адміністративних послуг передбачає делегування місцевими органами влади повноважень із надання найбільш популярних адміністративних послуг та наближення їх до громадян. Діяльність ЦНАП сприяє значному спрощенню процедури отримання документів та забезпеченню високого рівня сервісу обслуговування за рахунок чітко регламентованих державою строків та високих стандартів.

При цьому, актуальними залишаються питання збільшення кількості найбільш затребуваних громадянами послуг виконавчої влади, які надаються через ЦНАП; впровадження сервісно-орієнтованих підходів у роботу центрів; запровадження електронних сервісів та покращення їх якості; створення комфортних умов для клієнтів; забезпечення максимальної результативності та чітко визначених термінів підготовки документів.

шул1Ці та інші фахові питання діяльності ЦНАП обговорювались на короткостроковому тематичному семінарі «Функціонування системи надання адміністративних послуг» для адміністраторів центрів надання адміністративних послуг райдержадміністрацій, міськвиконкомів міст обласного значення, виконавчих органів об’єднаних територіальних громад, що відбувся в Черкаському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

Програма семінару передбачала відпрацювання практичних навичок щодо вдосконалення діяльності адміністраторів ЦНАП з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяження, особливостей державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; прийняття заяв та документів у сфері державної реєстрації громадських формувань через фронт-офіси; надання адміністративних послуг з прийняття та видачі документів в сфері реєстрації актів цивільного стану та ін.

В рамках семінару відбулось обговорення методики подання та оприлюднення декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, через систему електронного декларування та основних напрямів державної політики у сфері запобігання корупції.

Із запровадженою реформою децентралізації в Україні формується нова модель клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг, основні принципи якої – єдиний відкритий простір, зрозумілі доступні процедури, чітко визначені терміни підготовки документів та максимальна результативність.

Автор статті