До ініціативи МОН щодо проведення літніх мовних таборів долучається Go Global

завантаженняВ рамках Року англійської мови в Україні Громадська організація GoGlobal долучається до ініціативи Міністерства освіти і науки України.

GoGlobal разом з компанією Microsoft та партнерами працює над розробкою таборів з поглибленним вивченням англійської мови «GoGlobal camps».

На даний момент більш ніж 3 тисячі шкіл з усієї України попередньо зголосилися цього року організувати мовні табори на базі навчальних закладів. Близько 150 з них, за результатами мотиваційного конкурсу, отримають статус «GoGlobal camps».

Основним завданням проекту є показати дітям, що вивчення мов – це легко і просто. Що літній табір може бути веселим, розважальним, та яскравим. Також однією з особливостей «GoGlobal camps» стане те, що в якості волонтерів планується запросити носіїв мови.

«Наразі доступ до сучасних та цікавих мовних таборів, через їх ексклюзивність та нішевість, має дуже вузьке коло дітей. Також не у всіх батьків є фінансова можливість відправити школярів за кордон в мовний табір. Тому було вирішено організувати такі табори в Україні та зробити їх доступними для багатьох» – розповідають у Громадській організації GoGlobal.

Першим кроком до реалізації проекту стане створення у партнерстві з корпорацією Microsoft спеціалізованого веб-ресурсу – координаційного інформаційного центру. На сайті міститиметься уся необхідна методична інформація – для усіх бажаючих будуть доступні для завантаження навчальні програми, спеціалізовані роздаткові матеріали, сценарії, плани занять та медіатека з ліцензійними відео та мультиками. До роботи у таборах «GoGlobal camps» також буде залучено іноземних волонтерів – носіїв мови. Їх основним завданням стане надання допомоги вчителям у проведенні різноманітних навчальних та розважальних заходів для дітей, ігрових та спортивних активностей.

Прийом заявок від шкіл на участь у програмі «GoGlobal camps» розпочнеться завтра, 17 лютого 2016 року.

За інформацією прес-служби Міністерства освіти і науки України

 

Автор статті