Держкомтелерадіо та координатор проектів ОБСЄ в Україні започатковують проект на підтримку ЗМІ, що реформуються

33Проект розраховано на державні та комунальні ЗМІ, які беруть участь у першому етапі реформування. Його мета – підтримати сталість друкованих медіа, які перебувають у процесі переходу від державної та комунальної форм власності до приватної. У ході проекту буде відібрано обмежену кількість (до шести) редакцій друкованих державних або комунальних ЗМІ, залучених до першого етапу реформування, яким в подальшому надаватиметься експертна та методична підтримка. Запитувачем та головним партнером проекту є Державний комітет телебачення і радіомовлення України.

Для кожного медіа окремо, з огляду на його специфіку, буде проведено маркетингове дослідження та аналіз аудиторії, на базі яких експертами буде підготовлено стратегії розвитку та навчально-тренінговий план із залученням українських та міжнародних фахівців. Навчання передбачатиме три компоненти: медіа як бізнес (для головних редакторів, бухгалтерів, керуючого персоналу), виробництво  контенту (для журналістів) тамультимедійність (вихід з офф-лайну в он-лайн, веб-сайти, соцмережі, ін.).

Для участі у конкурсі від державних та комунальних друкованих ЗМІ потрібно до 15  серпня 2016 р. подати наступні документи:

– копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ;

– анкета до участі у проекті (додається);

– декілька примірників видання за різні дати виходу протягом останніх 6 місяців;

– супровідний лист у довільній формі.

За результатами розгляду поданих документів враховуватиметься наступне:

  1. Обсяг та зміст наданого пакета документів. Заявка повинна бути повною та відображати професійний рівень та мотивацію видання.
  2. Чітке бачення розвитку: як само видання планує розвиватися, і чому саме так?
  3. Чітке бачення потреб: що саме видання просить у донора, як цю допомогу використає, і як ця допомога вплине на посилення економічної незалежності та стійкості видання?
  4. Чітке розуміння виданням потреб свого читача, своєї конкурентної позиції, сильних та слабких сторін.
  5. Наявність у видання команди у поточний момент та її функціонал.
  6. Стійкість видання у поточний момент (обсяг дотаційз місцевого бюджету).

З метою забезпечення різноманітності формату залучених видань та розроблених стратегій, також братимуться до уваги сфера розповсюдження видань: місцева (в межах однієї області, обласного центру або двох і більше сільських районів, одного міста, району, або окремих населених пунктів), регіональна (дві і більше областей) та їх географія (Центр, Північ, Південь, Схід, Захід України).

Інформація подається в паперовому (01030, Київ, вул. Стрілецька, 16) та електронному media.konkurs2016@gmail.com форматі: супровідний лист про участь у проекті (PDF), копія свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ (PDF), анкета участі у проекті (Word).

За інформацією Урядового порталу

 

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті