Аналіз регуляторного впливу проекту розпорядження облдержадміністрації “Про визнання такими, що втратили чинність, окремих розпоряджень голови облдержадміністрації”.

Згідно з чинним законодавством державну політику цін у державі здійснює Кабінет Міністрів України. Зокрема, визначає перелік продукції, товарів і послуг, державні фіксовані та регульовані ціни і тарифи на які затверджуються відповідними органами державного управління; визначає повноваження органів державного управління в галузі встановлення і застосування цін (тарифів), а також з контролю за цінами (тарифами).

Відповідно до статті 77 Лісового кодексу України, з п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 1997 року № 44 “Про затвердження такс на деревину лісових порід, що відпускається на пні і на живицю” і п.6 постанови Кабінету Міністрів України від 6 липня 1998 року № 1012 “Про затвердження Порядку справляння збору за спеціальне використання лісових ресурсів та користування земельними ділянками лісового фонду” Черкаською облдержадміністрацією прийнято розпорядження від 08.12.2010 № 354 “Про нормативи плати (збору) за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення”, зареєстроване в Головному управлінні юстиції у Черкаській області 13.12.2010 за № 18/1558, яким затверджено нормативи плати (збору) за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення (додається).

У зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України місцеві органи виконавчої влади втратили повноваження щодо встановлення збору за спеціальне використання лісових ресурсів.

Тому, виникла необхідність привести розпорядження облдержадміністрації (регуляторний акт) від 08.12.2010 № 354 у відповідність до діючої нормативно-правової бази щодо регулювання цін/тарифів, а саме, визнати його таким, що втратило чинність.

Згідно із п. 13 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 №1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)” обласній державній адміністрації надані повноваження регулювати (встановлювати) тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – автобусі (який працює в звичайному режимі руху).

Абзацом другим пункту 1 цієї постанови визначено, що повноваження, зазначені у додатку, не поширюються на тарифи, що встановлюються виконавчими органами сільських, селищних та міських рад відповідно до статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

У зв’язку зі зміною статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, в якій питання встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на транспортні послуги, віднесено до відання виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, виникла необхідність привести розпорядження облдержадміністрації (регуляторний акт) від 15.06.2009 № 164 „Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті – автобусі (який працює в звичайному режимі руху)”, із змінами, внесеними розпорядженням облдержадміністрації від 11.12.2009 № 365, у відповідність до діючої нормативно-правової бази щодо регулювання цін/тарифів, а саме, визнати його таким, що втратило чинність.

Відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань (з терміном від одного до трьох місяців) проект розпорядження “Про визнання такими, що втратили чинність, окремих розпоряджень голови облдержадміністрації” і аналіз його регуляторного впливу підлягає оприлюдненню у газеті “Нова Доба” та на сайті облдержадміністрації www.oda.ck.ua.

Розпорядження облдержадміністрації “Про визнання такими, що втратили чинність, окремих розпоряджень голови облдержадміністрації” підлягає державній реєстрації в Головному управлінні юстиції у Черкаській області та оприлюдненню в газеті “Нова Доба”. Згідно з роз’ясненням Міністерства юстиції України від 25.08.2005 № 24-14-460 розпорядження набирає чинності після державної реєстрації, з дня його оприлюднення.

Реалізація зазначеного розпорядження облдержадміністрації не потребує додаткових матеріальних та інших витрат.

Предмет регулювання зазначеного розпорядження не віднесено до пріоритетних сфер, у яких здійснюється адаптація законодавства України до законодавства Європейського Союзу.

Начальник Головного управління економіки
А.О. Костенко

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.