12 місяців 2016 року

Протягом 2016 року в облдержадміністрації розглянуто 1980 звернень громадян, що на 41 або 2,12 відсотка менше,  ніж за 2015 рік.
Конституційним правом на звернення скористалися 13 174 громадянина,що на 2 638, або на 16,7 відсотка менше, ніж у 2015 році.
Зменшилася кількість звернень, які надійшли до облдержадміністрації  від жителів 14 регіонів області, зокрема,  міст: Золотоноша (-12,12%),
Канів (-11,54 %), Умань (-8,18 %), Черкаси (-8,16 %),  районів:
Тальнівського (-33,34 %),  Христинівського (-19,05 %), Чорнобаївського (-19,05 %),  Драбівського  (-17,65%), Канівського (-16,65%), Маньківського (-14,82 %), Черкаського (-4,27 %), Уманського (-2,95 %), Звенигородського (-1,85 %).
При загальній тенденції щодо зменшення кількості звернень, розглянутих в облдержадміністрації у січні – грудні 2016 року, у порівнянні до 2015 року, значно зросла кількість звернень від жителів 12 регіонів області:   міст Ватутіне (на 100,0 %), Сміла (на 13,58 %),  районів: Кам’янського (на 66,67 %), Катеринопільського  (на 47,62 %), Жашківського  (на 29,50 %), Монастирищенського (на 21,21 %), Чигиринського (на 13,95 %), Лисянського (на 12,50 %), Городищенського (на 6,45 %), Смілянського (на 4,08 %).
Протягом 2016 року найбільше розглянуто звернень, що надійшли від жителів м. Черкас – 585 (або 30,95 % від загальної кількості звернень громадян),   м. Умані – 101 (5,34 %), Черкаського району – 112 (5,93 %), Чигиринського району − 98  (5,18 %).

Упродовж  2016 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 776 звернень, що на 217, або 38,8 відсотка більше, ніж за 2015 рік. Їх питома вага становить 40,18 відсотка від загального числа звернень.
Зменшилася кількість звернень до оганів влади вищого рівня
від жителів міст Канева (-13,80 %), Умані (-10,13 %), Христинівського (-65,22 %), Черкаського (-44,46 %), Тальнівського (-23,80 %), Чорнобаївського (- 21,05 %),  Звенигородського (-14,29 %), Канівського (-5,88 %) районів.
Збільшилась кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до облдержадміністрації центральними органами влади від жителів 16 регіонів області, а саме: міст Ватутіне (на 112,50 %), Золотоноша  (на 50,00 %), Сміла (на 25,00 %), Черкаси (на 1,23 %), районів: Золотоніського (на 125,50 %), Монастирищенського (на 94,12 %), Городищенського (на 64,29 %),
Кам’янського (на 64,28 %), Жашківського (на 60,00%), Катеринопільського  (на 40,00 %), Смілянського (на 35,29 %), Уманського  (28,57 %), Чигиринського  (на 27,66 %),  Маньківського (на 25,00 %), Лисянського  (на 22,22 %), Корсунь-Шевченківського (на 18,18 %).
Кількість вказаних звернень від жителів Драбівського та Шполянського районів залишилася сталою.
У цілому, протягом звітного періоду найбільше вказаних звернень надійшло  від жителів міст Черкаси (164) та Умань (71) .

Кількість звернень, надісланих на розгляд до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, зменшилася на 4,5 відсотка,  надісланих з Кабінету Міністрів України збільшилася на  0,9 відсотка.
Із загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд  до облдержадміністрації у звітному періоді, 282 були колективними, що на 2, або 0,7 відсотка більше, ніж у 2015 році.Вказані звернення розглянуті у визначений чинним законодавством термін, заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.
Із загальної кількості звернень 209 (11,06 відсотка) вирішено позитивно, на 947 (50,11 відсотка) звернень надано роз’яснення. Станом на 01.01.2017 на контролі перебувало 150 звернень громадян.
У зверненнях громадян, розглянутих у облдержадміністрації протягом 2016 року, порушено 2353 питання, що на 11,25 % менше, ніж у 2015 році.

На першому місці, як і в попередні роки,  перебувають  питання соціального захисту (447, або 19,0 % від їх загальної кількості). Найбільше таких звернень надійшло   від жителів м. Черкаси (33,1 %), м. Сміли (6,5 %), м.Умані (4,0 %) Чорнобаївського (4,3 %), Черкаського (4,0 %), Жашківського (4,0 %), Шполянського (3,8 %) районів.
Більше половини цих звернень (51,23 %) стосуються надання матеріальної допомоги.
Актуальним залишається питання щодо призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, соціальних виплат (103 або 23,0 % звернень соціального напрямку).
На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин  – 310, або 13,17 % від загальної кількості звернень. Активно звертались з цих питань жителі міста Черкаси (13,0 %), Жашківського (12,6 %), Уманського (7,1 %), Черкаського (5,2 %)  районів.
У переважній частині звернень вказаного напрямку (65,8 %) порушені питання оформлення оренди або права власності на земельні ділянки.
Третім за актуальністю є питання комунального господарства – 261,або 11,0 % від їх загальної кількості. Найбільше цих звернень  зареєстровано від жителів міст Черкаси (42,9 %), Сміла (10,3 %), Канів (6,1 %), Черкаського (5,7 %), Жашківського (4,2 %) районів.
Упродовж 2016 року в облдержадміністрації розглянуто  419 звернень  від найменш соціально захищених категорій громадян, що становить 22,16 % від загальної кількості звернень, 21 звернення надійшло від інвалідів війни, що на 12 менше, ніж  у 2015 році.